Publikacje
Artykuły
„JAK NALEŻY ZACHOWAĆ SIĘWOBEC OSÓB ZNIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI” - broszura.
Zapraszamy do zapoznania się z przygotowaną przez Fundację broszurą pt:
„JAK NALEŻY ZACHOWAĆ SIĘWOBEC OSÓB ZNIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI”
W drodze Do Wolności
Zapraszamy państwa do zapoznania się z publikacją pt: "W drodze do wolności - historia Pomorza gdańskiego", w której w zwięzły i dostępny sposób przedstawione zostały dzieje tytułowego regionu od chwili II rozbioru Polski w 1793 r. aż do upadku komunizmu w 1989 r.
W publikacji zaprezentowano losy Pomorza pod zaborem pruskim, życie w Wolnym Mieście Gdańsku, działania wojenne 1939 jak walki o Westerplatte, Hel czy obrona Poczty Polskiej, Czarne karty w historii Pomorza (Inteligenzaktion, zbrodnia w Piaśnicy, działalność obozu w Stutthof), kształtowanie się społeczeństwa Pomorza po drugiej wojnie, represje sowieckie oraz narodziny i rozwój NSZZ Solidarność.
To swoiste kompendium wiedzy na temat najnowszych dziejów Pomorza, przeznaczone dla wszystkich, którzy interesują się historią regionu - nie tylko dla historyków.
Publikacja przygotowana została we formatach umożliwiających jej przeczytanie również przez osoby z dysfunkcją wzroku.
Można ją pobrać z poniżej zamieszczonych odnośników.
Publikacja powstała w ramach zadania "W drodze do wolności - spotkania z historią przybliżające najnowsze dzieje Pomorza osobom z niepełnosprawnościami" realizowanego przez Fundację "Radius" i Dofinansowanego ze środków Muzeum Historii Polski w Warszawie w ramach Programu "Patriotyzm Jutra"
"Szkoła Dostępna dla Wszystkich"
Fundacja Wspierania Rozwoju Osób Niepełnosprawnych "Radius" oddaje w Państwa ręce publikacje pt: "Szkoła dostępna dla wszystkich". Wydana w formie poradnika publikacja powstała z myślą o nauczycielach szkół ogólnodostępnych pracujących z uczniem z niepełnosprawnością, również tych nieposiadających kwalifikacji specjalistycznych. Przedstawiono w niej wskazówki metodyczne i praktyczne rozwiązania przydatne w pracy z dzieckiem z dysfunkcją wzroku, słuchu, niepełnosprawnością ruchową, intelektualną i z autyzmem.
Strona: 1/2
- Strona: bieżąca1
- Strona: 2
- następna
- Przejdź na koniec